Beantwoord

Afspraak KPN monteur maken

  • 2 November 2019
  • 9 reacties
  • 867 keer bekeken

Ik wil een afspraak maken met een KNP monteur, want mogelijk ligt het gebrek aan internet aan de kabel. 

Kan er iemand zo snel mogelijk contact opnemen?

 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 November 2019, 16:05

Bekijk origineel

9 reacties

Overigens is de wachttijd vandaag absurd lang!! Inmiddels al 60 min. in de wacht om een KPN medewerker te spreken. 

Badge +19

Heb je helemaal geen signaal? Welke lampjes branden er op de experiabox?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@pucku welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je problemen ervaart met internet.. Het gaat in jouw geval dus om een storingsmonteur? Ik help je in dat geval graag verder, maar ik heb nog geen gegevens gezien in je profiel. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Verder ontvang ik graag ook wat meer context. Gebrek aan internet, betekent dat dat je helemaal geen diensten hebt? Of problemen met (wegvallend) internet? In dat geval ben ik ook benieuwd welke Experia Box je hebt en welke lampjes hierop branden.

Ik hoor graag van je!

PS: mocht het op een monteur uitkomen, dan hoor ik ook graag op welke dagdelen je normaliter thuis (beschikbaar) bent om de monteur te ontvangen.

Hi Susan, nee helaas ik heb helemaal geen diensten! Alleen power en wireless branden. 

en broadband knippert. Ik kan ook wel een signaal ontvangen op mijn computer, maar de computer maakt er geen signaal mee. Kan de monteur morgen langskomen? na 15.00 uur? groet, Pucku

Experia box V9 heb ik. 

Reputatie 7
Badge +21

@pucku, bedankt voor de gegevens en aanvulling! Ik zie dat je op 2 november ook contact hebt gehad met onze klantenservice hierover, en er een nieuw modem onderweg is. Als het goed is kan je die vanmiddag ophalen, klopt dat? Dan wachten we dat even af, of het nieuwe modem de storing oplost. Anders gaan we alsnog kijken naar een monteur.

Laat je het even weten? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

@pucku, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het opgelost is?

Helaas heeft de nieuwe modem niets opgeleverd zoals ik ook al schreef in het bericht van 7 dagen geleden. Kan er alsjeblieft vandaag nog of morgen een monteur komen? Ik had aangegeven dat zaterdagochtend de monteur langs kon komen, maar daar heb ik van jullie geen reactie meer op gehad. 

Reputatie 7
Badge +24

Hhi Pucku, elkaar zojuist even gebeld en was blij om te horen dat de monteur vandaag alles heeft kunnen oplossen. Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn. 

Reageer