Afspraak maken

  • 27 October 2020
  • 7 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik wil graag een afspraak voor installatie. Zou al 4 x terug gebeld worden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Robbie2702 welkom op het forum! Over het algemeen is je bestelomgeving de snelste manier om een afspraak te maken voor installatie. Mocht het op die manier niet lukken dan is de snelste manier om dit geregeld te krijgen toch zelf contact opnemen via telefoon (0800-0402) of chat. De collega's kunnen dan met jou kijken wanneer de monteur het beste kan komen. 

Dat probeer ik al diverse keren, maar krijg alleen te horen, ligt bij back office je hoort binnen 24 uur. Ik word alleen niet gebeld. Zelfs degene die ik aan de telefoon had vind het onbegrijpelijk.

Reputatie 7

Ah, op die fiets. In dat geval, @Robbie2702, vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan gaan we nakijken wat er aan de hand is. 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Jouw bestelling wordt inderdaad in de gaten gehouden door onze backoffice. Ik heb zojuist doorgegeven dat jij gebeld wilt worden om een afspraak met een monteur in te plannen. Helaas kan ik deze afspraak zelf niet inplannen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Top geregeld, wat een ongelofelijke k*tzooi. Zit al 1,5 uur te wachten op een monteur. Mail en sms met afspraak 3 november tussen 15 en 17 uur.

Krijg ik gvd net een mail dat er morgen tussen 15 en 17 uur ern monteur komt. 

 

*admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +21

Allereerst excuses voor mijn late reactie. Ik kan mij voorstellen dat je hier enorm van baalde. Ik zie dat je een nieuw topic hebt aangemaakt en dat mijn collega in jouw dossier heeft gezien dat het probleem inmiddels is verholpen. Dat is goed nieuws. Welkom bij KPN! Mocht je in de toekomst tegen problemen aanlopen, dan horen we dat graag van je!