Beantwoord

Afspraak maken met de monteur lukt niet

  • 21 January 2021
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb exact hetzelfde probleem. Een afspraak maken met een monteur lukt zo dus niet. Heb telefonisch de afspraak wel kunnen afzeggen en zou teruggebeld worden om een nieuwe afspraak te maken. Dat is niet gedaan, dus dacht het via de site zelf te doen, maar krijg deze melding als ik inlog. Via de chat kan de medewerker het ook niet oplossen, krijgt een error. Hoe is het u gelukt?

 

icon

Beste antwoord door Gouda2805 28 January 2021, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

O, en via andere browser is niet de oplossing.

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Gouda2805, ik zie dat je onder verschillende topics nog gereageerd hebt. Is het uiteindelijk nog gelukt een afspraak in te plannen?

Goedendag Thomas,

Opvallend dat er nu gereageerd wordt nadat het is opgelost, zoals ik ook bij anderen las. Ik had vorige week besloten het maar te laten rusten in de hoop dat KPN zelf zou ontdekken dat afspraken op de site niet verzet kunnen worden, vanwege foutmelding/melding opnieuw inloggen terwijl je ingelogd ben.

Ben deze week gebeld omdat in het systeem naar voren kwam dat er bij ons geen monteur ingepland stond en of ik die nog wel nodig had. Jazeker. Dus nu een afspraak kunnen maken.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je terugkoppeling @Gouda2805, helaas lopen we nog steeds wat achter momenteel met reacties zoals je gemerkt hebt.
Sorry voor het lange wachten!