Beantwoord

Afspraak maken voor omzetting van kopernetwerk naar glasvezel

  • 7 February 2022
  • 4 reacties
  • 174 keer bekeken

Badge

Afgelopen donderdag 03.02. stond er een medewerker van VolkerWessels Telecom aan de deur (zonder afspraak) en ik was niet thuis.
Ik had een briefje in mijn brievenbus:

KPN Netwerk vervangt het kopernetwerk door glasvezel. Mijn huidige aansluiting vervalt na februari 2023. 

Hij was daar om te kijken na de meest geschikte plaats voor glasvezel in mijn woning. 

Ik belde het opgegeven nummer 088-1860666 voor een afspraak maar de medewerker zei dat ik nu contact moest opnemen met KPN - wat moet ik nu doen ?

of moet ik niets doen ?


Waar kan ik een afspraak maken om te kijken na de meest geschikte plaats voor glasvezel in mijn woning. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 February 2022, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Frank Mucha , haal s.v.p. z.s.m. je privegegevens weg, dit is een openbaar forum

klik r.o. op de 3 …, dan op bewerken en na bewerken op opslaan/versturen

Hoi @Frank Mucha . Welkom op het forum.

Beetje merkwaardig dat je naar ons gestuurd bent. Dit lijkt me iets van de Netwerkbeheerder. 

Ik wil toch graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Badge

Ja, er lag een notiz in de brievenbus met groot KPN logo erop geschreven. Ik heb toen het opgegeven nummer gebeld en kreeg te horen dat ik KPN moest bellen.

In de tussentijd heb ik KPN gebeld en een bestelling geplaatst, nu moet ik toch weer  VolkerWessel Telecom bellen voor een afspraak.

Je hoeft het niet te begrijpen, maar het maakt niet uit.

Dan vermoed ik dat er eerst een actieve bestelling op jouw adres moet zijn voordat KPNNetwerk in actie komt.  Als je gisteren besteld hebt zou ik inderdaad weer eens gaan bellen en kijken of ze nu wel kunnen komen.