Vraag

Afspraak met monteur annuleren

  • 6 February 2020
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Hoe kan ik een monteur annuleren. Deze zou eigenlijk gisteren komen. (Afspraak stond al vanaf 23 jan). Maar kreeg gisteren echt op het laatste moment de afmelding. Een kwartier later zonder overleg via de mail een afspraak voor vanmiddag????? Klantenservice kan dit niet annuleren, via de site of app gaat dit ook niet. Dus helaas voor de monteur maar heb mn best gedaan 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jeroen1981 Wat een vreemde gang van zaken. Waarom zou de klantenservice dit niet kunnen annuleren? Bellen is, helemaal in dit geval, echt het snelste en het beste om te doen. Via 0800-0402 kun je snel worden geholpen. 

Ik wil uiteraard ook voor je kijken,m maar dan heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Vanmiddag om half 1 belde een mevrouw van de planning???, om te bevestigen dat er vanmiddag tussen 2 en 4u een monteur. Heb het verhaal uitgelegd en zij kon de afspraak wel annuleren. 

Reputatie 7
Badge +20

Helder, @Jeroen1981 en dank voor de terugkoppeling. Fijn dat de collega je heeft kunnen helpen. Heb je via haar ook een nieuwe afspraak kunnen maken? 

Reageer