Beantwoord

Afspraak met monteur voor het omzetten naar sneller internet gaat niet door in verband met Corona

  • 23 April 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Goede middag , heb net gebeld naar kpn maar heb het toch niet helemaal begrepen. We hebben al paar jaar internet en tv van KPN en we willen het naar 200mbit zetten. Ik kreeg een sms'je dat ik een afspraak op 7 mei moet hebben met een monteur maar dat gaat niet door door de corona maatregelen. Maar vraag het af of het wel nodig is. Voor dat we deze internet verbinding hadden we ook een hogere snelheid.  Ze zei  dat er dan iets moet worden omgezet in het internet kastje maar hoe moet dat precies?  Groetjes wendy kramer

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 April 2020, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Wendy kramer :slight_smile:

Als er iets moet worden omgezet om de snelheid van 200Mb te kunnen halen, zal dat inhouden dat je huidige KPN lijn niet geschikt is om de 200Mb snelheid over te kunnen leveren. Er zal dan een monteur te pas aan moeten komen om je lijn en/of aansluitpunt aan te passen. Je geeft echter aan dat he hiervoor al sneller internet had, dus ik ben net als jij best benieuwd hoe dit precies zit!

Ik zou daarom graag even de systemen in willen duiken om te kijken wat er precies speelt. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!