Vraag

Afspraak monteur

  • 6 May 2020
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Beste KPN,

 

Er moet bij ons een nieuwe glasvezel aansluiting worden aangesloten. Deze zit al tot in de meterkast. Vanwege onze trage verbinding (buitengebied) hebben wij tv via de schotel. Echter nu digitale tv afgesloten bij KPN vanwege de glasvezel. Er was een afspraak gemaakt om dit alles aan te sluiten door de monteur op 11 mei. Zodoende alle zaken bij andere provider beëindigd per 12 mei…

Nu is een paar dagen geleden deze afspraak zonder enige toelicht geannuleerd (ik neem aan vanwege corona). Echter nu de maatregelen weer worden versoepeld kan ik er vanuit gaan dat deze afspraak alsnog doorgang kan vinden? Ik hoor het graag.

 

Mvgr Paul


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @PaulBr01 Welkom hier op het KPN Forum en dank voor je melding. We zijn inderdaad bijzonder voorzichtig met het inplannen van monteurs - dat is logisch- maar daar hoort natuurlijk wel over gecommuniceerd te worden. Dat er een versoepeling aankomt scheelt sowieso, maar ik durf je oprecht niet te zeggen wat dit gaat betekenen voor dit soort afspraken. Ik heb het verzoek bij een achterliggende afdeling neergelegd om te zorgen dat je een update krijgt. 

Reageer