Beantwoord

Afspraak monteur verzetten lukt niet

  • 31 December 2020
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik probeer de gemaakte afspraak met de monteur op 1 februari te verzetten naar 2 februari. Online kan dit echter niet omdat er geen andere data beschikbaar zijn behalve 12,13 en 14 januari. Als ik bel met de Klantenservice dan geeft het bandje ook deze drie data aan en moet ik op alle data antwoorden met “Nee”. Vervolgens zegt het bandje dat hij het antwoord niet gehoord heeft en kom ik niet verder.

Moet ik later bellen om de afspraak van 1 februari verzetten of kan een KPN-service medewerker dat nu wijzigen? Dat zou ik zeer op prijs stellen gezien wij met een verhuizing bezig zijn.

Op 1 februari krijgen wij de sleutel en vindt de overdracht plaats bij de notaris. Die dag hebben wij geen tijd om de monteur binnen te laten. Daarom wil ik de afspraak verzetten naar 2 februari.


Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Dennis van Tol

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 December 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dennis18 ,

Ik raad je aan om de afspraak te verzetten via de chat. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Een alternatief is toch weer bellen met 0800-0402.

Maar spreek dan in : Ik wil een medewerker spreken.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Dennis18, welkom! Is het gelukt met het advies van Noordzee? Als we nog iets voor je kunnen doen, mag je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer. Graag dan ook even laten weten rond welke tijd op 2 februari ;-). 

Hallo Marcia,

 

Zojuist is het verzetten van de afspraak gelukt. Ik heb contact gezocht telefonisch met de Klantenservice.

Bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Dennis