Beantwoord

Afspraak monteur wijzigen

  • 27 January 2020
  • 7 reacties
  • 1003 keer bekeken

Badge

Goedemorgen,

Ik heb op 5 februari een afspraak met een monteur voor het installeren van mijn kpn. (tv & internet)

Ik probeer de afspraak te wijzigen via de bestelstatustool maar dit lukt niet.

Hoe kan ik dit anders wijzigen?

 

Alvast bedankt, mvg R. Bras

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 January 2020, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @RomyBras, welkom! Leuk dat je het forum hebt gevonden. Ik ga proberen om de afspraak te wijzigen voor je. Mocht ik het ook niet kunnen, laat ik je terugbellen door een collega die het sowieso wel kan. Op welke datum en tijdstip zou je deze willen? Ik kan alleen afspraken inplannen ná 5 februari trouwens. 

Badge

Beste @Marcia_ ,

Ik zou hem graag naar 7 februari willen verplaatsen, om 08:00. 

 

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +30

Yes, gelukt!

Ik wil graag mijn afspraak voor morgen wijzigen met de monteur maar het lukt niet online, kunnen jullie dat wellicht voor mij wijzigen naar vrijdag 7 augustus of woensdag 12 augustus ?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Hettieradix,

Voor dit soort last minute aanpassingen is het beter om even 0800-0402 te bellen om deze afspraak aan te passen. Het duurt hier vaak langer voor je antwoord hebt. 

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal als je het in een oud topic doet:sweat_smile:  Maar ik zag je privébericht ook, @Hettieradix! Wil je even je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Maakt het nog iets uit qua tijd?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Hettieradix. Hopelijk heb je telefonisch contact gehad en is het alsnog gelukt de afspraak om te zetten.