Beantwoord

Afspraak verzetten met installatiemonteur werkt niet online

  • 30 May 2020
  • 6 reacties
  • 251 keer bekeken

Hallo,

 

Ik ben een nieuwe klant en heb een afspraak via de mail binnengekregen dat de installatiemonteur langskomt. Deze afspraak wil ik graag verzetten naar maandag 13 juli. Maar online werkt de knop ‘Afspraak verzetten’ niet, ik krijg steeds de melding: ‘U bent uitgelogd. Log alstublieft opnieuw in om verder te gaan.’, en dit terwijl ik al ingelogd ben. Ik heb ook opnieuw proberen in te loggen, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding. Ik heb de afspraak online al op twee browsers proberen te verzetten. Als ik bel met het KPN contactnummer word ik weer terugverwezen naar de afspraak online verzetten mogelijkheid. Jammer dat dit niet telefonisch kan. Hoe kan ik mijn afspraak verzetten, kunnen jullie dat anders voor mij doen? Bij voorbaat dank!

 

Met vr. gr.,

Petra

icon

Beste antwoord door Petra Johanna 4 June 2020, 14:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Petra Johanna,

Wanneer heb je die afspraak? Zou je ook even je forumprofiel alvast in willen vullen met je gegevens?

Hoi Chris,

 

Dank! Ik heb zojuist het forumprofiel ingevuld.

De afspraak is op 9 juli, hij start tussen 15:00 en 17:00 uur.

 

Groeten,

Petra

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Petra Johanna Ik heb het doorgegeven aan de collega's die de monteurs inplannen. Wellicht nemen ze nog even contact met je op. 

Dank je wel!

Hoi, ik heb nog geen contact gehad voor de monteursafspraak.

Als ik dit nu online probeer te doen, krijg ik een andere melding: 

 

Het is op dit moment niet mogelijk om een monteursafspraak te plannen

Probeer het later nogmaals.

 

Wanneer krijg ik contact over de afspraak of kan ik deze zelf proberen in te plannen online?

Dank alvast!

 

P.S. Ik heb net gebeld, als het goed is, wordt er nog contact met me opgenomen. Dus jullie kunnen mijn laatste bericht negeren. 

Reageer