Al 3 maanden aan het proberen internet te krijgen van KPN

  • 8 October 2020
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Ik ben 3 maanden geleden een nieuw pand betrokken, dat recentelijk totaal is gerenoveerd. Nou snap ik wel dat het af en toe lastig kan zijn om dan alles in een keer goed geregeld te krijgen, maar 3 maanden sta ik echt van te kijken. Al 4 keer zijn aanvragen afgewezen, waardoor ik er steeds achter aan moet bellen. Als mij niet word uitgelegd waarom iets niet kan/wordt geannuleerd, heb ik er natuurlijk ook niks aan. Ook weet ik dat er gewoon een aansluiting is, maar hoe vaak ik dat ook aan de telefoon heb gemeld, wordt het toch steeds weer geannuleerd.

 

Eindelijk was mijn aanvraag erdoor, moest er een monteur komen om iets te lassen (lees, hier gaan weer weken overheen ivm nieuwe aanvragen, afspraken maken, het duurt maar en duurt maar). Prima, het zal wel kloppen. Ik wacht een HELE dag (08.00 tot 18.00) op een monteur die niet komt opdagen. Paar dagen voor deze afspraak nog KPN gebeld om zeker te weten wanneer hij zou komen en of hij wilde bellen voor aanvang. Niks gehoord, niks gezien, erg teleurstellend. Vervolgens wordt ik 3 (!) dagen later pas gebeld met het verhaal dat er vervuilde grond is en het allemaal niet kan. OK, maar waar was die vent dan en waarom hoor ik dit nu pas?!!?! Dat wist meneer aan de telefoon ook niet, vond hij raar. Ik ook. 

 

Vervolgens op het huisnummer van het onderste pand een aanvraag gedaan omdat daar (blijkbaar) alle aansluitingen zitten. Weer een nieuwe afspraak, weer wachten. Deze was vandaag, wordt ik gebeld dat er een storing is en het hele feest niet doorgaat vandaag. Dit zijn continu dagen die ik vrij moet vragen van werk en het wordt allemaal zo klakkeloos behandeld. Nu wordt ik morgen gebeld (werk in de service industrie, kan niet zomaar een telefoontje aannemen) en moet ik weer een nieuwe afspraak, waar ik WEER op moet wachten.

 

Ik moet mij maar aanpassen en krijg er niks voor terug. Ik ben vrij wanhopig op dit punt, maar er wordt ook nergens tegemoet gekomen door KPN. Ik wou echt met mn ziel en hebben dat ik ergens anders een internet abonnement kon afsluiten maar heb alleen maar toegang tot een KPN aansluiting. Ik denk dat het lot met mij tart want dit kan toch niet een normale gang van zaken zijn?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @roosbruinsslot. Wat gek dat je aanvraag telkens geannuleerd wordt. En nog veel gekker dat er ineens, zonder iets te horen, geen monteur meer komt en je 3 dagen later pas gebeld wordt. Vervolgens heb je weer een afspraak gemaakt die opnieuw niet doorging. Daar zakt mijn broek ook wel een beetje van af. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit absoluut niet de manier is waarop wij met klanten om willen gaan en gelukkig ook niet vaak voorkomt. Maar daar heb jij natuurlijk niks aan. Ik kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent en liever ergens anders je internet vandaan haalt. 

Aan wat er gebeurd is kan ik niks meer veranderen, maar als je jouw forumprofiel invult met jouw postcode + huisnummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de naam van de contractant, dan kan ik je in ieder geval verder helpen. Ik weet verder dat ik vrij laat reageer hier vanwege de drukte, maar als je nog hulp wil dan ben ik er voor je! 

Reageer