Beantwoord

Al 3 weken geen verbinding met Wifi manager via MijnKPN en website

  • 28 February 2022
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Ik probeer al dik 3 weken de WiFi manager te gebruiken (app mijnkpn en via website). Echter krijg ik steeds de melding dat de wifi manager het niet doet. Mijn wifi in huis dramatisch aan het worden. Kpn doe hier eens wat aan. Wel reclame maken op tv dat de wifi manager perfect werkt. Nou in werkelijkheid kan je er niets mee.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 3 March 2022, 08:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@FrankFeeburg Hoi Frank, van harte welkom op ons forum!

Als je wifi niet lekker werkt, snap ik goed dat je dat wilt verbeteren. Je komt alleen niet verder in de Wifi Manager lees ik. Terwijl deze handige tool daar juist voor bedoelt is.

De Wifi Manager doet het even niet
Als je de foutmelding ‘de Wifi Manager doet het even niet’ te zien krijgt, heb ik het volgende advies voor je. Deze melding kan je zien als je meerdere abonnementen aan jouw KPN ID gekoppeld hebt. Soms verslikt de Wifi Manager zich hierin en zie je vervolgens deze foutmelding. Heb je meerdere abonnementen gekoppeld aan jouw KPN ID? Je kan dat controleren door met jouw KPN ID in te loggen op MijnKPN.

Je kunt als test ook een nieuw KPN ID aanmaken met een ander e-mailadres. Log vervolgens in in MijnKPN en koppel jouw Thuis abonnement er aan. Probeer het daarna nog eens.