Beantwoord

Al 5 weken zonder internet, KPN lost het niet op!

  • 18 February 2022
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Ongelooflijk maar waar.

 

Wij zijn al 20 jaar klant bij KPN- in november verhuisd en sindsdien alleen maar ellende.

Onze glasvezel is kapot door werkzaamheden buiten. Wij zitten al 5 weken zonder interactieve tv en internet. Ik heb 500 keer gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd. Nu net wordt ik voor 6de keer deze ochtend opgehangen na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan. BELACHELIJK!!!! NOOIT MEER KPN wij gaan na dit weekend per direct overstappen naar een andere provider. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 February 2022, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik zal dit overigens op elke social media site plaatsen!

Reputatie 7
Badge +20

Oei @Maureen170, dit klinkt helemaal niet goed :slight_frown:

Als dit al zo lang duurt, ben ik heel erg benieuwd wat er precies aan de hand is. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken. Hebben jullie al een noodpakket ontvangen met mobiele data en een Digitenne tuner?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!