Beantwoord

AL enkele dagen wegvallend internet, is mijn Experia Box defect?

  • 3 May 2024
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Reputatie 1

Heb helaas de afgelopen dagen geen internet (en vaste mobiele) verbinding meer. 

Ik heb hier vaker last van, maar vervolgens duurt en dan een puur uur en is het weer voorbij. 

Het houdt nu enkele dagen al aan en reset Experia box lijkt niet te werken. Bij het zoeken op de KPN site naar een storing in de buurt lijkt deze niet gedetecteerd te worden en krijg uiteindelijk de melding service tool geen internet.

Wat kan ik verder doen? Alvast dank voor hulp

icon

Beste antwoord door GeSp 3 May 2024, 15:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @ohlen2 

 

Heb je glasvezel internet en zo ja, heb je het glasvezelkastje al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehaald?

Als dat het probleem niet is dan kan je het beste op het moment dat je een storing hebt (nu dus volgens je post) de klantenservice bellen op 0800-0402, voor storingen kan dat 24/7.
De klantenservice kan dan de lijn doormeten en wellicht zien of het aan het modem of ergens anders aan ligt.
Ze kunnen dan afhankelijk van de uitkomst een nieuw modem opsturen of een monteur inplannen.

 

Als je de klantenservice belt en er opgehangen wordt door de computer die je eerst aan de lijn krijgt en je naar de website verwijst dan gelijk nogmaals bellen en aangeven dat je voor hetzelfde belt, je zou dan wel doorverbonden moeten worden met een medewerker.

Reputatie 1

Dank😃

Ondertussen door het systeem heengekomen en er komt een monteur

Reageer