Vraag

Al maanden storing.. Kan glasvezel niet aangesloten worden?

  • 7 November 2022
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Al maanden storing, 5 monteurs geweest , ligt glasvezel voor de deur, aansluiten en klaar maar helaas wie gaat dat doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @AWV! Dat duurt langer dan de bedoeling is. Ik help je er graag bij! 

Heb je al een abonnement bij KPN en zet je de verbinding over naar glasvezel? Of gaat het om een nieuwe aansluiting?

Wil je ook aangeven of er op dit moment duidelijke afspraken gemaakt zijn over wat de volgende stap is?

 

Al jaren abo van KPN, niets meer vernomen na laatste keer monteur geweest is,was in begin september

Reputatie 7
Badge +17

@AWV in dat geval wil ik je in de eerste instantie aanraden 0800-0402 te bellen. Dan kan met de medewerker direct uitgezocht worden wat de status is en wat er moet gebeuren. 

Lukt het via die weg niet, vul dan je profiel in en laat het hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan help ik je via hier verder. 

08000402 al tig keer gebeld en 6 monteurs thuis geweest, zeggen allemaal, de koper is defect en het glas ligt voor de deur even naar binnen, maar vervolgens gebeurd er niets. Bel elke week 0402, want ik heb coulance data op mobiel gehad, wat elke week opnieuw verkregen wordt. Ik kan nu alleen maar afwachten wanneer ze glas komen aansluiten.

KPN Netwerk NL monteert de FTU af in uw woning, zodra dat gebeurt is kan KPN de provider verder.
Wat is de status bij Alles over jouw status | KPN Netwerk m.b.t. uw woning? Heeft u al contact gezocht met KPN Netwerk over uw glasvezelverbinding? Service en contact | KPN Netwerk

 

Ja heb het hele verhaal aangehoord tot vervelends toe, zelfs de monteurs weten niet wat te doen, er was er 1 die me zei een uur is het aangesloten, maar iedereen werkt elkaar tegen denk, KPN netwerk volker-Wessel enz. geen toestemming VVE, wordt gezegd, heb ik allemaal zwart op wit opgestuurd, maar heb nu al anderhalve maand iets gehoord, buiten iedere week bellen voor mijn coulance data??

Reputatie 7
Badge +17

@AWV ik wil graag navraag voor je doen. Maar de kans is groot dat ik niet meer kan zeggen dan de medewerkers van KPN Netwerk.

Wil je alsnog je profiel invullen? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.Â