Vraag

Al week zonder diensten, wanneer opgelost?

  • 7 August 2023
  • 12 reacties
  • 187 keer bekeken

Wij hebben er een van Alcatel, …van het noodpakket, geen idee. Wij kregen het advies is het op en probleem nog niet opgelost (ze kunnen ons niet aansluiten…….🤬 al 1 week niet aangesloten  en hulp…vergeet het maar kunnen weer  100 G krijgen, als dit maar geen sprookje is. Na 1 week is 100G nog niet op gelukkig

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dat is net de andere. Dan heb je de Alcatel WiFi Link app nodig. Daar moet je op inloggen met een wachtwoord alleen die heb je niet.

Ik ben even in de handleiding gedoken, het standaard wachtwoord is:
Home page and WiFi Link APP share the same password. Default password: admin

 

Is de data bijna op, dan kun je bellen met 0800-0402. De computer herkent dan dat je een noodpakket hebt en kun je via die weg saldo opwaarderen. 

 

Bart  het noodpakket is het probleem niet.  Maar wel de normale aansluiting Dat is het grote probleem…..

Reputatie 7
Badge +20

Dat begrijp ik. Ik weet zo niet zonder gegevens wat er aan de hand is. Wat is de status op kpn.com/storing?

Staat die daar niet, dan hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan duik ik eens in. Ik hoop in ieder geval dat het niet lang meer duurt.

Geen status op kpn storing. Het is  een  bestaande glasvezel, die daarvoor probleem loos heeft gewerkt. moet toch niet complex zijn maar KPN is niet staat om ons aan te sluiten.

het schijnt dat infrastructuur dit moet doen, maar ja……

gisterochtend was zelf op het witte kastje, nu ook het lampje van de glasvezels weg.  Het is dus slechter geworden. En ja een paar jaar geleden hadden we KPN op glasvezel, dat ging probleemloos.

en nu wordt er maar gezegd dat we geduld moeten hebben, ik kan je verzekeren dat we dat niet meer hebben,  we kunnen al 7 dagen niet werken, ja een beetje op de het noodpakket.  Maar wij hebben binnen alles bekabeld, dus niets werkt, wij kunnen geen zaken door  sturen naar mijn werk, etc. Etc.

nee we zijn woedend. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap heel goed dat het balen is zo zonder diensten. Ik wil graag de status eens nakijken. hoor graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kijk ik hoe het ervoor staat. 

Is meer als balen hoor. Is totale incompentie van de KPN 

Bart wat kan jij doen eigenlijk. Jij geeft de raad om het profiel in te  uilen, maar ja hoe  veilig is dat eigenlijk??? Dank je

 

 

Reputatie 7
Badge +20

In het profiel staat achter bepaalde velden (privé). Die zijn alleen voor mij en jou zichtbaar. 

Verder kan ik hopelijk wat meer informatie achterhalen over de storing. 

ok ingevuld

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie een verhuizing erin staan, dat klopt? Op welk adres is de storing? 

Want ik zie dat op het nieuwe adres sinds vandaag aangesloten kan worden. 

verhuismelding was om iets in gang te zetten. meer niet. We wonen op dat adres al heel lang 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het inderdaad. De lijn moet verhuist worden zodat die juist in de centrale komt. Ik zei dat de eindtijd voor de storing op begin van de middag staat. Ik hoor graag of het dan weer werkt. 

Het is geen echte verhuizing hoor. 

ik eerst zien dan geloven dat het gaat werken. Maar bedankt