KPN,
Mijn woonsituatie is als volgt:
begane grond is een winkel met eigen KPN pakket met modem.
1e en 2e verdieping zijn woningen met een gedeeld KPN pakket met modem.
Nooit problemen gehad met KPN tot begin augustus!
3 weken geleden is er in de winkel een nieuw abonnement afgesloten door de nieuwe huurders. Deze personen hebben een KPN pakket aangeschaft met modem. Sinds deze modem is geïnstalleerd, is de modem boven bij de woningen er mee gestopt. Geen internet en geen tv meer. 15 telefoon gesprekken en 9 dagen later is er een monteur langs geweest om een nieuwe modem te installeren in de woningen. Na deze handeling konden de woning weer gebruik maken van internet en tv. Alleen met het gevolg dat de winkel geen internet meer heeft. Gisteravond is er een monteur langs geweest in de winkel om het probleem op te lossen. Het internet in de winkel werkt weer. Met het gevolg dat de woningen boven de winkel wederom weer geen internet en tv kunnen gebruiken. De monteur aangesproken of hij dit ook kon regelen. Helaas vond de monteur van KPN het niet noodzakelijk omdat dit niet binnen zijn opdracht viel. Hij wist niet hoe snel die weg moest komen. Een schande vind ik het. Dit is de 10e dag van de maand dat de woningen geen gebruik kunnen maken van internet en tv. Ik mag hopen dat KPN hier zo snel mogelijk een oplossing voor heeft anders zijn ze een klant armer!