Vraag

Al weken geen telefoon en traag internet, maar geen oplossing

  • 24 April 2024
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Al weken geen telefoon, internet 30mb up en down en lossen niets op, wat een bedrijf.

 

Toch maar weer opzeggen en terug naar Ziggo.

 

 


7 reacties

Wat is je probleem precies en/of heb je een glasvezel of een koper  verbinding 

Heb glasvezel maar met speedtest max 20-30 up en 20-30 down. Abb. is 1GB :)

Na zes keer contact te hebben gehad met KPN geen oplossing

Telefoon doet het trouwens ook al weken niet 

Vul je forumprofiel in met je adres,naam  en je klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Ik neem aan dat je de speedtest via de wifi hebt gebruikt en welk modem heb je precies.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @crssj, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat je helemaal geen internet en telefoon van ons hebt? 6 keer contact is wel veel. 

Zou je hier iets uitgebreider willen uitleggen wat er aan de hand is? Ik help je graag. 

Hoi Alex,

Wel internet maar super traag 30 om 30. Telefoon doet niets 😥.

Licht nu nieuw modem voor me klaar maar moet eerste oude inleveren, aangezien dit niet voor volgende week zaterdag kan zal deze eerst weer retour gaan enz enz, goed voor de werkverschaffing.

Dan maar hopen dat e.e.a. opgelost is.

Badge +19

Heb je gemeten met een bekabelde pc of laptop? Want wifi is natuurlijk een heel ander verhaal. 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Alex,

Wel internet maar super traag 30 om 30. Telefoon doet niets 😥.

Licht nu nieuw modem voor me klaar maar moet eerste oude inleveren, aangezien dit niet voor volgende week zaterdag kan zal deze eerst weer retour gaan enz enz, goed voor de werkverschaffing.

Dan maar hopen dat e.e.a. opgelost is.

Duidelijk, zou je ook deze stappen willen volgen voor de vaste telefoon? Wat internet betreft, meet je dit via WiFi? Wat zegt een speedtest als je dit met een kabel meet? Klopt het overigens dat je nu een Box12 hebt?

Reageer