Vraag

Algehele storing en geen storingsmeldingen KPN.com

  • 26 November 2020
  • 11 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 2

Daar gaan we dus weer. De hele ochtend ligt alles al plat, geen internet, geen tv, geen vaste telefoon, maar geen enkele storingsmelding onder mijn postcode op de service pagina van KPN. 

Deze service pagina is meer een ‘goed nieuws show’ pagina: 'Kijk ons eens zelden storing hebben.’ 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Is dit ook bij de buren het geval?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @jespstev, wat rot dat je helemaal zonder verbinding zit en dat je er ook niet uit komt op de storingspagina. Goed dat je een seintje geeft.

Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Kan je je gegevens invullen in je forumprofiel en geef je een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Reputatie 2

Forumprofiel is aangepast.

Reputatie 7
Badge +19

@jespstev Dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt. Het gekke is dat ik geen problemen in de verbinding tegen kom, als ik jouw verbinding nakijk. Is er in de tussentijd iets veranderd? Zo niet, welk modem heb je, en welke lampjes zijn aan? Heb je de Experia Box ook al eens een volledige reset gegeven sinds je dit ervaart?

Reputatie 2

Beste Alexandra, aub gewoon even eerlijk zijn. Er is momenteel gewoon een storing bij KPN gaande, die overal wordt gemeld behalve bij KPN zélf. Tip van mij dan maar: Kijk even op allestoringen.nl en klik even op KPN.

 

Reputatie 7
Badge +30

Er is op dit moment van ons uit op jouw adres geen storing. De verbinding van ons uit tot in jouw Experia Box is in orde. Signaal is actief, ik zie dat er een ruime 76 Mbit bij je binnenkomt. Dus, als jij dan in huis een volledige uitval ervaart, dan zit de oorzaak hem ook ergens in huis. Om dan precies uit te zoeken wat er aan de hand is hebben we dan ook meer informatie nodig. Ik zie hier dat je een V9 model Experia Box hebt. Ik herhaal de vraag die Alexandra al stelde: hoe branden daarop de lampjes? Heb je de reset ook al uitgevoerd? Verder: wat zie je op de tv aan foutmelding(en)? Controleer ook voor de zekerheid of alle kabels er overal nog goed inzitten.

Reputatie 2

Ik heb reeds gister aangegeven dat er ergens een storing bij KPN is. Gister lag alles plat. Bij melding komen de KPN medewerkers niet verder dan de eeuwige vraag : “Heeft u het modem al ge-reset en de tv-ontvanger.” Alsof we dat niet zelf hadden kunnen bedenken. NATUURLIJK HEBBEN WE DAT GEDAAN! Als jarenlang internet gebruiker en KPN abonnee is ons echt wel bekend dat dat één van de eerste stappen is!

Inmiddels is dan internet en tv weer beschikbaar, maar vaste telefonie echter nog steeds niet. Ja, we hebben het modem dus ge-reset/opgestart, dus aub dat gaarne NIET nog eens als reactie geven. Aub gewoon eens in uw systeem kijken, want dáár zit ergens een storing. 

Het is werkelijk schandelijk hoe slecht KPN met storingen en storingsmeldingen om gaat.

 

Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 2

Beetje omgekeerde wereld dit verhaal. Het is nl niet zo heel gek dat mensen hier geïrriteerd en boos reageren. Mensen betalen redelijk veel geld voor hun abonnement(en). Dan mogen mensen ook verwachten dat zij duidelijke antwoorden op hun vragen en klachten krijgen ipv dooddoeners als ‘ heeft u uw modem al opnieuw opgestart’.

Storingen en problemen bij internet kunnen voor komen, dat is ook niet zo’n probleem. Het probleem is dat mensen geen duidelijk antwoorden kunnen vinden, niet op de servicepagina, niet op dit forum en niet telefonisch. Een simpel ‘excuus er is momenteel storing het wordt onderzocht, etc.’  op de servicepagina zou in dat kader al heel veel doen. 

Het lijkt me derhalve dat dáár beter naar gekeken kan worden ipv wat misplaatste verhaal op te hangen.

admin: comment naar eigen topic verplaatst

 

 

 

Badge +19

Enerzijds begrijp ik uw punt anderzijds begrijp ik wel dat medewerkers beginnen met heeft u het modem gereset e.d. Het is namelijk ongelooflijk wat een zooitje mensen van hun netwerk maken. Denk aan al die draadloze rommel zoals draadloze verbindingsets etc. Begrijpelijk dat daar geen monteur voor wordt gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +15

@jespstev Ik zie wat betreft telefonie inderdaad een wat bijzonder resultaat. 

Ik heb intern een bericht doorgezet naar mijn collega's, omdat dit niet iets is wat ik direct zelf kan oplossen. Zij gaan hier zo snel mogelijk mee aan de slag! 

Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier laten weten! 

Reputatie 7
Badge +15

@jespstev Excuses voor de late reactie. 

Ik zag je reactie in het verzameltopic en besefte ineens dat ik geen terugkoppeling heb gezien. Ik heb opnieuw navraag gedaan bij mijn collega's. het vreemde is dat alle metingen aan lijken te geven dat alles in orde is.