Vraag

Alles in 1 abonnement verlengd, maar opgezegd door KPN

  • 11 October 2020
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Goedemiddag,

Afgelopen maand heb ik mijn alles in 1 abonnement bij KPN verlengd met betere tarieven. De factuur woensdag netjes voldaan en vrijdag kreeg ik bericht dat mijn opzegging doorgevoerd was. Nu ben ik al twee dagen bezig om mijn huidige contract opnieuw af te sluiten, maar dit kan niet? Heb alweer uren met de geweldige klantenservice aan de lijn gezeten, maar kom geen steek verder.
 

Daarnaast zou aanstaande woensdag pas de eerste mogelijkheid zijn om weer aangesloten te zijn. Mensen die de factuur niet betalen, afgesloten worden en wel betalen zijn binnen twee uur weer online. Maar betalende klanten moeten maar lekker wachten tot woensdag? Hoe kan het dat het niet mogelijk is, alle spullen staan gewoon aangesloten in huis.
 

In deze huidige situatie moet er thuis gewerkt worden, maar dat gaat niet zonder internet. Hier wordt blijkbaar ook niet bij stil gestaan. 
 

Dit moet toch gewoon hersteld kunnen worden vandaag...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Dit is niet best. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar ik denk in dit geval sneller. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @vzseip, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar dit. Mag ik even meekijken? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7

Je hebt nog niet weer gereageerd, @vzseip. Ben je hier inmiddels mee geholpen? Zo niet, vul alsnog je forumprofiel in en reageer hier. Dan kijken we mee.