Beantwoord

Alles-in-1 Glasvezel Instap -> nieuwe mogelijkheden (hussel)?

  • 23 April 2020
  • 5 reacties
  • 1024 keer bekeken

Hallo,

 

Wij hebben al jaren Alles-in-1 Glasvezel Instap. Nu ik thuis werk en een snelheid test deed kwam ik aan de 65/70Mbps qua snelheid. Volgens de KPN productkeuze via de website is wel 500MB mogelijk. Nu vraag ik me af wat de snelheid van het alles-in-éen instap abonnement zou moeten zijn en of ik niet beter kan overstappen naar het nieuwe hussel abonnement, dat lijkt goedkoper én sneller. Graag advies?

 

icon

Beste antwoord door GerrieS 26 April 2020, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Gerrie, welkom op het forum. 

Bij een Instap abonnement hoort een snelheid van 50 Mbps, of het moet een oud pakket zijn waarbij 100 Mbps hoort. Die samenstellingen hebben we ooit tijdelijk gehad. Dit kan ik voor je nakijken. Vul dan even je profiel in. 

Wat advies betreft: wat wil je precies met je abonnement doen? Merk je nu bijvoorbeeld dat de verbinding te raag is of iets dergelijks? Overstappen kan overigens altijd, vergelijk je huidige abonnement met de nieuwe versies. 

Ik hoor graag van je.

 

Vrijdagmiddag heb ik even gebeld met de support lijn van KPN en het abonnement is inderdaad oud. Dat hebben we geëvalueerd en aangepast naar 200mbit, dus en sneller en net iets goedkoper. Daar ben ik goed bij geholpen. Het enige dat is vervelend vindt is dat er niet proactief gehandeld wordt en ik voor mijn gevoel misschien al jaren teveel heb betaald. Aan de andere kant kom ik nu pas op het punt dat er iets aan gedaan zou moeten worden. Maar ik ben geholpen en het in nu opgelost. Nog bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn dat het opgelost is. Je weet me anders hier te vinden. :slight_smile:

Hoe kan ik zien welke snelheid ik heb in mijn Alles in 1 Glasvezel pakket .Dit pakket bestaat niet meer maar ik zie niet duidelijk welke snelheid ik heb in mijn KNID

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoe kan ik zien welke snelheid ik heb in mijn Alles in 1 Glasvezel pakket .Dit pakket bestaat niet meer maar ik zie niet duidelijk welke snelheid ik heb in mijn KNID

 

Bij Instap is dit altijd 50 Mbps.