Beantwoord

Alles op een rekening

  • 20 November 2020
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Ik heb nu een vast- en een mobiel-, er komt nog een mobiel nummer bij.

Ik wil alle!! kosten op een enkele rekening ontvangen, dat verbetert mijn inzicht op de periodieke verbindingskosten.

Is dat mogelijk?

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 November 2020, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Helaas krijg je twee rekeningen van KPN. Je kunt wel de incasso datum gelijk trekken.

 

Update!

Incassodatum aanpassen is mogelijk voor KPN Internet, tv en bellen
Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;

  1. Op: kpn.com/wijzigfactuurdatum  wijzig je online zelf de factuurdatum.
  2. De factuurdatum kan maar 1 keer gewijzigd worden.

  3. Voor de wijziging voer je klantnummer, mailadres, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in.

  4. Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.

Meer info op: Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen

Â