Beantwoord

Alles via een persoonlijke hotspot?

  • 17 July 2020
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik ga tijdelijk (8 maanden) in een huurappartement wonen. Kan ik internet en digitale televisie (op de laptop) allemaal via de persoonlijke hotspot doen of kan ik toch beter een router + digitenne nemen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 23 July 2020, 13:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mokka ,

Als er in jouw huurappartement een aansluiting is van KPN, dan kun je gewoon Internet en Interactieve TV afnemen van KPN. Dan zou je jouw lopende abonnement kunnen verhuizen naar jouw huurappartement. 

 

Maar uiteraard is Digitenne ook meestal een prima alternatief. Als Digitenne-fan wil ik je Digitenne zeker adviseren, alleen is het wel afhankelijk van jouw woonplaats of je een goede ontvangst met Digitenne gaat krijgen.  

Reputatie 7
Badge +28

@Mokka 

In welke plaats ga je wonen? Want dan ik je een beter advies geven met betrekking tot Digitenne. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Mokka, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Voor 8 maanden lang zal ik niet per se een hotspot aanbevelen. Het internet van die hotspot moet ook ergens vandaan komen, had je al een idee waar vandaan? Via je mobiele abonnement bijvoorbeeld gaat het heel erg snel met je data. Ook indien je onbeperkt internet hebt, dan moet je telkens weer een aantal GB erbij aanvragen. 

Indien er een aansluiting van KPN is, kan je internet en televisie aanvragen voor die 8 maanden. Je kan maandelijks opzeggen voor € 3,00 extra per maand. Je kan ook overwegen om gewoon een jaarabonnement te nemen en die later eventueel mee te verhuizen. Je zou ook alleen voor internet kunnen gaan en middels een Chromecast en wat apps van bijvoorbeeld NPO televisie kunnen kijken.

Via onze website kan je zien wat er op het adres mogelijk is. Is er geen internet mogelijk via KPN of is het van een andere provider in dat huurappartement? Dan zou ik ook even overleggen met de verhuurder.

Reputatie 7
Badge +21

@Mokka heb je jouw informatie op deze manier gevonden? Of kunnen we je hier nog verder bij helpen?

Reputatie 7
Badge +28

@Mokka

In welke plaats ga je wonen? Want dan ik je een beter advies geven met betrekking tot Digitenne. 

 

@Mokka 

Heb je al een besluit genomen? Wordt het Digitenne of toch wat anders?  

Reageer