Beantwoord

als ik batterijbesparing aanzet wordt mijn wifiverbinding 2x zo snel

  • 13 March 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

als ik battery besparing aan zet wordt de snelheid van mijn wifi vetbinding 2x xo snel,komt dit omdat verschillende dinggen worden uitgeschakeld

?

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 16 March 2020, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@corne444 Welkom op het forum. Ik neem in dit geval aan dat je de batterij besparing van je mobiele telefoon bedoelt. Het kan inderdaad zo zijn dat apps op je telefoon op de achtergrond nog data verbruiken. De batterij besparing zorgt er voor dat deze apps worden uitgeschakeld. Hierdoor verbruikt je telefoon dan minder data. Meer informatie hierover vind je hier. Voor de Iphone vind je deze hier 

Reputatie 7
Badge +15

@corne444 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reputatie 7

Als de bluetooth daardoor uitgezet wordt dan verklaart dat waarom je wifi sneller wordt.

Wifi en bluetooth delen dezelfde antenne en daarmee heeft bluetooth een duidelijke remmende werking op maximale snelheid van de wifi.