Vraag

Als oud telfort klant overstappen naar KPN

  • 23 January 2021
  • 13 reacties
  • 152 keer bekeken

Wij zijn als 'oud' telfort klant overgezet naar KPN, nu wil graag overstappen naar KPN zodat ik mijn abonnement kan aanpassen en gebruik kan maken van de twee gratis Superwifi punten. Daarnaast is onze modem al wat ouder en zou ik dit graag willen laten vervangen.

Hier wil ik graag gebruik van maken omdat onze wifi erg slecht is, met name in de tuin en op de eerste en twee verdieping.

Is dit mogelijk? Anders wil ik graag verder zoeken naar goede alternatieven. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @JoeyW , dan kan ik je snel uit de droom helpen,j e wordt niet beschouwd als nieuwe klant en krijgt dus geen cadeaus of korting.

Je kunt wel de wifimanager gebruiken en dan kom bij je slechte wifi, minder dan 20Mbit/s op diverse plekken in huis misschien in aanmerking voor gratis Experia wifipunten of een gratis monteur.

Super wifipunten krijg je nooit gratis, kun je als bestaande klant wel met korting kopen.

 

Bedankt voor de snelle reactie, dan gaan we dat testen. Ik ga er vanuit dat ik dat moet testen zonder externe wifiversterkers, zoals TP-link want dan heb ik op de tweede verdieping geen wifi? 

Ik heb het getest. Mijn wifi is beneden 38mb, eerste verdieping 4mb, tweede verdieping 1mb. Wat is mijn vervolg stap?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb het getest. Mijn wifi is beneden 38mb, eerste verdieping 4mb, tweede verdieping 1mb. Wat is mijn vervolg stap?

U heeft waarschijnlijk gewoon een speedtest gedaan? En niet de WiFi manager? 

Heb ik gedaan, dan moet ik de verbinding testen en daarna contact opnemen met een van jullie collega's 

 

Badge +19

Heeft u de wifimanager gedaan? Zoja wat is de uitkomst?

Ik heb het getest. Mijn wifi is beneden 38mb, eerste verdieping 4mb, tweede verdieping 1mb.

Daarna kreeg ik het resultaat en moet ik contact opnemen met een van je collega's 

Hallo @JoeyW , wat adviseert de wifi-manager na afloop van de test, die je minimaal 2x uitgevoerd moet hebben?

Ik heb meerdere keren de wifi manager gebruikt, ook via de link die jullie stuurde.

Jammer dat ik geen afbeeldingen kan meesturen. Er staat: door de antwoorden hebben we een helder beeld van de situatie gekregen. 

De maximale snelheid die op jou adres mogelijk is, laagste cijfer 1, laagste wifi meting 5mbit/s.

Ervaar je nog steeds slechte wifi? We helpen je graag. Onze medewerkers staan voor je klaar. 

Als ik daar op klik kom ik op een algemene pagina uit.

Hallo @JoeyW , geen gratis experia wifi's dus.

 

 

Omdat jullie vinden dat mijn wifi goed genoeg is?

Ik mag hopen van niet?

Hallo @JoeyW , denk er om dat ‘jullie’ niet de mening is van KPN.

Dus de wifi-manager geeft geen duidelijk advies?

Vul dan s.v.p. in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @JoeyW,

Om in aanmerking te komen voor gratis Experia-Wifi's moeten alle metingen lager dan 20 m/bit zijn. Anders maak jij helaas geen aanspraak op gratis Wifi apparatuur. Misschien is het een goed idee om de Wifi Manager opnieuw te proberen?Â