Beantwoord

Andere Experia Box i.v.m. WiFi?

  • 23 May 2020
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Beste KPN,

Wij zijn al jaren trouwe klant bij jullie. We hebben laatst een wifi speaker gekocht. Deze ondervind met regelmaat problemen dat het signaal van de wifi zwak is/wegvalt. We hebben het modem/router van jullie al vaker opnieuw opgestart, echter zonder deugdelijk resultaat. Het modem is ook alweer heel wat jaren oud. We hebben de speaker getest bij mijn zoon, deze heeft een nieuwer modem, ook van de KPN. Hier speelt hij zonder problemem. Ook hebben we al de wifimanager geprobeerd om het modem te optimaliseren, maar helaas zonder resultaat.

We zouden daarom graag een nieuw modem ontvangen.

 

Groet

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 June 2020, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @JanssenR,

Welk modem heb je nu? Alleen de v7 en ouder worden op dit moment vervangen. 

Oké, wij hebben een v9 modem. Betekent dit dat ik dan zelf een andere router moet kopen omdat jullie modem niet voldoende internetkwaliteit kan bieden? Of overstappen naar een andere aanbieder?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @JanssenR,

De v9 is een modem wat nog prima bij de tijd is.  Je zou  is kunnen kijken naar de KPN SuperWiFi. 
Overstappen naar een andere aanbieder is ook een mogelijkheid, maar die zullen niet veel nieuwere of betere apparatuur bieden. Je kan inderdaad ook een eigen modem kopen en bij KPN gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JanssenR, welkom hier. 

Wat leuk een speaker. En dan wil je natuurlijk ook goed geluid er uit, dat begrijp ik heel goed. Zijn er nog meer apparaten die moeite hebben met de WiFi? In ieder geval wil ik je aanraden de WiFi tips eens door te nemen. Haal je daar verbetering mee? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat de tips geholpen hebben. Zo niet, dan ben ik nog wel benieuwd naar merk en type. Mocht het Sonos apparatuur zijn namelijk wil ik je aanraden om deze te resetten, app te verwijderen en opnieuw te installeren. Dan gaat het weer werken.