Beantwoord

Annulering aanbod i.v.m. graafwerkzaamheden

  • 23 January 2021
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

KPN ingegaan op een aanbod. Aangegeven dat een aantal jaar geleden niet aan ons geleverd kon worden omdat er geen kabel zou liggen.
Desbetreffende agent beloofd bergen. Allemaal mooie kortingen. Korting op Netflix, korting op mobiele telefoon abonnement en alles wordt gemonteerd, ook die kabel die eerder niet aangelegd kon worden kon nu geleverd worden! Alles zou in orde komen. 
O ja en jij zou alles bij de oude provider opzeggen. Appeltje , eitje. 
Vervolgens krijgen we diezelfde dag een mail dat de vorige provider is opgezegd en vandaag een week later krijgen we een mail dat de bestelling bij KPN geannuleerd is omdat er graafwerkzaamheden nodig zijn. 
Wat sommige mensen al niet doen om een salestarget te halen, onbegrijpelijk! 
Vervolgens hebben we KPN gebeld om aan te geven dat wij graag datgene geleverd krijgen wat aan ons beloofd is. 
Maar dikke pech we mogen of overal zelf voor opdraaien (terwijl dit zou worden voorzien door KPN) en anders krijgen we niets.
 En we mogen nu zelf met hangende pootjes terug gaan naar de vorige provider om de annulering terug te draaien.
Dan ben je één van de grotere leveranciers in Nederland en dan is dit je visitekaartje #fail

Inmiddels hoor ik diverse verhalen van mensen op Facebook die wel de juiste service hebben gekregen. Graag een respons KPN!

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 1 February 2021, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ciska D, wat rot en niet netjes dat het zo gelopen is nadat je toch besloten had een pakket bij ons aan te vragen. Dat is niet de bedoeling.

Door drukte op het forum zijn we niet eerder bij je topic aangekomen. Hoe staat het er in de tussentijd voor? Ik hoor graag hoe het is gegaan en of ik iets voor je kan doen. Als je dan ook meteen je gegevens in je forumprofiel zet, kan ik je gegevens erbij pakken. 

Hoe dan ook, het opzeggen van de huidige verbinding zou ik alle gevallen pas doen als de nieuwe verbinding werkt en voldoende getest is. Er ontstaan vaak problemen omdat er heel vaak dingen mis gaan met de nieuwe aansluiting. Dit is niet aan de vraagsteller hier gericht maar gewoon een algemene constatering.

Reputatie 7
Badge +7

Hoe dan ook, het opzeggen van de huidige verbinding zou ik alle gevallen pas doen als de nieuwe verbinding werkt en voldoende getest is. Dit geeft heel vaak problemen omdat er heel vaak dingen mis gaan met de nieuwe aansluiting. Dit is niet aan de vraagsteller hier gericht maar gewoon een algemene constatering.

Helemaal mee eens maar als je bijvoorbeeld nummerbehoud wil dan kan dat alleen door gelijker tijd de oude provider op te laten zeggen. En niet iedereen heeft de middelen om twee abonnementen te betalen.

. .  maar als je bijvoorbeeld nummerbehoud wil dan kan dat alleen door gelijker tijd de oude provider op te laten zeggen.

Psja, dat is natuurlijk weer wat anders, alhoewel, bij een"vast” cq voip nummer kun je de nieuwe aanbieder al helemaal vtv instellen en testen en dan gaat op een bepaalde dag om 10:00 of 12:00 ergens een “knop” om en dan komt het nummer via de nieuwe aanbieder binnen.

Uitbellen kun je dan al eerder via de nieuwe aanbieder.

Maarrrrr, helaas is het mobile netwerk niet zo handig.

En niet iedereen heeft de middelen om twee abonnementen te betalen.

( als je zo op het randje moet leven :-///  )

De nieuwe aanbieder zou pas geld kunnen gaan vragen na oplevering vd verbinding en dan na de opzegtermijn van de oude aanbieder. Dat zou veel praktischer zijn en zal meer klanten opleveren omdat ze geen angst meer hoeven te hebben voor . . zie :

https://forum.kpn.com/internet-9/annulering-aanbod-i-v-m-graafwerkzaamheden-529073?

(= de openingsvraag hier )