Zal hele verhaal van begin vertellen in het kort.
Wegens verhuizing op mijn nieuwe adres nieuwbouwwoning KPN Compleet aangevraagd, paar dagen later kreeg telefoontje geen KPN op mijn adres is en of ik toch wilde, omdat er een monteur zou moeten komen iemand hele dag aanwezig moest zijn van 08-18.00 uur.
Zei ja op vrijdag 23 augustus afspraak ingepland.
Die dag niemand gezien, kreeg een sms om 16uur dat mijn verbinding gereed is op de activitatie datum kon aansluiten, dat was dus 30 Augustus..Gisteren nu nog steeds bezig met aansluiten, mijn Experia Box zoals in de handleiding
in de meterkast geprobeerd bleef maar lampje Rood, in de woonkamer geprobeerd nog steeds Rood, mijn buurman ook geprobeerd nog steeds Rood!
.. Dus heb nog steeds geen KPN op het adres?
Ook als ik mijn smartphone wil verbinden krijg melding
'U heeft geen internettoegang'.
🤔🙄🤓
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel