Beantwoord

apparatuur kwijt die ik moet terugsturen

  • 19 July 2021
  • 3 reacties
  • 370 keer bekeken

het huis van mijn broer (90 jaar acute en def.opname verpleeghuis) is ontruimd door een bedrijf en apparatuur is niet meer vindbaar. Teruggestuurd zou moeten worden kpn modem en 2x tv ontvanger. Hoe te handelen? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 July 2021, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ach, wat sneu, @Terradale:slight_frown:  Hopelijk gaat het nog wel goed met je broer!

Het abonnement van jouw broer is dus opgezegd en je hebt een verzoek gekregen om de apparatuur in bruikleen te retourneren. Wij ontvangen apparatuur inderdaad graag retour als je hier geen gebruik meer van maakt, zo kunnen we deze recyclen. Het is vervelend dat de apparatuur bij het ontruimen van het huis verdwenen is, maar daar kunnen we niets meer aan doen. Om te voorkomen dat je herinneringen blijft ontvangen, maar ik hiervan graag een melding. Zou je in jouw forumprofiel de volgende gegevens van jouw broers abonnement willen zetten: postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

dank voor bericht. ik heb de gegevens gezet onder persoonlijke opmerkingen

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik heb het doorgegeven. :)