Beantwoord

Apparatuur van KPN vernieuwen na jaren?

  • 3 November 2020
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Ik heb een abbonement bij KPN vanaf 2015. De technische omgeving is aan vernieuwing toe. ik heb nog box 9, terwijl er al een Box 12 is. Hoe gaat KPN dit aanpassen

icon

Beste antwoord door Nadia 10 November 2020, 11:39

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Als de v9 kapot is krijg je een nieuwe.  Overigens is dat niet altijd de box 12. Ervaar je problemen met de v9? Een modem kan zeker 10 tot 15 jaar meer aan.

Natuurlijk een modem kan technisch lang mee, maar er zijn nieuwe technische opties en tevens zijn de twee TV ontvangers aan vernieuwing toe

 

Badge +19

Als u nog oude motorola ontvangers heeft kunt u die omruilen. 

 Al het overige is nog actueel. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1

Reputatie 7

Hallo @Fredje lange, Leuk dat je onze community hebt gevonden, welkom op het forum! :) 

Goede vraag stel je hier. Techniek staat nooit stil, ieder jaar worden er weer nieuwe interessante features geïntroduceerd op elektronische (communicatie) apparaten, zoals: mobiele telefoons, tablets, smart tv's laptops en zelfs op apparaten waar je het niet op verwacht: ovens, thermostaten, deurbel etc. Zo ook routers zoals de Experiabox. Maar wanneer vernieuw je die dan? Ik kan me maar al te goed voorstellen dat je graag het nieuwste van het nieuwste in huis hebt hangen ;)

Wij willen jou als klant graag de allerbeste ervaring bieden, apparatuur kan dat verbeteren. Maar we moeten daarin weloverwogen keuzes maken. Iedereen laten profiteren van vernieuwd apparatuur en dus (massaal) ieder (twee - vijf) jaar apparatuur laten omruilen is niet milieuvriendelijk. Eigenlijk best wel zonde om apparatuur te vervangen wanneer deze nog goed werkt. Uiteraard zijn er ook economische motieven te verzinnen om niet zomaar apparatuur om te ruilen wanneer er een nieuwer model uitkomt.
Hoe gaan we er dan mee om? Onze visie: KPN is de groene verbinder. Wij zijn er trots op dat KPN tot de meest groene bedrijven ter wereld behoort, en dat houden we graag zo. We blijven daarom zolang de hardware acceptabel functioneert onze apparatuur zoals Experiaboxen en tv-ontvangers ondersteunen en brengen daar ook geregeld nieuwe software updates voor uit. Daar waar de techniek echt ver achterloopt, vragen we onze klanten om die (pro-actief) om te ruilen. Zoals bij de tv-ontvangers Motorola 1853 en 1963. Daar kun je online een omruilafspraak voor maken via: Omruilen tv-ontvanger. Geen zorgen, ook wanneer je modem defect is, ruilen we deze gratis om voor een nieuw (gerecycled) exemplaar!

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust. De community helpt je graag verder :)

Reputatie 7

Hi Fred, je hebt geen vragen meer gesteld, ik neem aan dat het antwoord voldoende was. Ik sluit daarmee je topic. 

Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden :)

Reageer