Beantwoord

Automatische incasso

  • 6 May 2019
  • 5 reacties
  • 147 keer bekeken

waarom is het toch zo lastig bij KPN om de automatische incasso geactiveerd te krijgen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 May 2019, 21:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @dioncor, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het zou in principe niet zo moeilijk moeten zijn om de automatische incasso te activeren.. Het kan wel een tijdje duren op het moment dat het omgezet wordt vanuit acceptgiro, of als de incassodatum gewijzigd is.

Kan je aangeven wat er precies misgaat met jouw incasso? En gaat het dan om een mobiel abonnement, Internet en TV of alleen vast bellen?

Zou je daarnaast jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik het een en ander uitzoeken. Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
Badge +21
@dioncor, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?
@dioncor, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?
Ik geef niet graag gegevens door. Mijn vraag is alleen : Wat moet ik doen zodat mijn rekening automatisch wordt afgeschreven
Badge +19
Of bellen met de klantenservice 0800-0402 of je profiel invullen ook met klantnummer en dan kan een medewerker het doen. De profielgegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerkers en jezelf.
Reputatie 7
Badge +21
@Huubzwem, dat begrijp ik maar wil je dat wij ernaar kijken dan hebben we dat wel nodig. Anders kunnen we de systemen niet in en niet verifiëren dat jij contact met ons opneemt. Dus het is ter bescherming van de klant en klantgegevens. Maar wil je ze niet in je profiel zetten, dan kan je het inderdaad telefonisch doorgeven en je laten helpen!

Reageer