Beantwoord

Beeld videoland en Disney staat aldoor stil

  • 28 March 2021
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Heb bekabelde verbinding met tv en steeds valt beeld van Videoland en Disney stil. Na een paar seconden gaat het weer verder. Heel irritant. Graag z.s.moplossen. 

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 April 2021, 09:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ajb27. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is wanneer je midden in een film of serie zit. Het is mij even niet duidelijk of je via een app op jouw smart tv kijkt of via de tv-ontvanger van KPN. Heb je het netwerkkabeltje al eens vervangen of een ander netwerkpoort achterop de Experiabox?

Via app op tv. Wat maakt een andere netwerkpoort op de Experiabox uit?

Reputatie 7
Badge +21

Waarschijnlijk zit dit probleem in jouw smart tv of de verbinding tussen de ExperiaBox en smart tv. Om uit te sluiten dat het een probleem in de bekabeling zitkan je het een andere kabel netwerkkabel testen. Door een andere netwerkpoort te gebruiken op de Experiabox kan je uitsluiten dat het aan het netwerkpoortje ligt.  

Bijzonder is dat andere apps geen problemen geeft, dus geen haperingen. Lijkt dus niet aan kabel te liggen.

Reputatie 7
Badge +21

Als andere apps geen problemen geven, dan ligt het waarschijnlijk niet aan de kabel. De app op jouw smart tv is niet van KPN en daarom is dit niet echt iets waar wij iets aan kunnen doen. Wat je nog kan doen is controleren of er updates voor jouw tv of apps zijn. Als dat het probleem niet verhelpt kan je het beste contact opnemen met Disney+.