Beantwoord

Begin glasvezel

  • 29 April 2020
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Vanaf 6 mei kan ik als het goed is gebruik maken van Glasvezel, super gaaf natuurlijk maar zijn er nog dingen die ik moeten doen of is het gewoon kabel van glasvezel aansluit punt naar modem en dat aansluiten en klaar is kees of moet ik nog contact opnemen met KPN zelf?

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 April 2020, 07:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @GlennV1 

Als het glasmodem al geïnstalleerd is (geen dummy is) en ook werkt dan is het een kwestie van stekkers er in en het werkt.

Hallo @GlennV1  je moet de lan kabel van het glasvezelmodem nu aansluiten op de rode aansluiting van het modem, die nu gedegradeerd is tot alleen router, voor alle zekerheid de router even herstarten.

CC: @huistijger 

 

Dank voor de antwoorden alvast, echter vraag ik me nog wat af ik heb alleen dit punt in de meterkast op het moment moet er nog iets extra komen van KPN of moet ik dat nog aanvragen?

 

Hallo @GlennV1 , de foto laaf slechts een beschermkap van de glasvezel zien, als er een monteur komt om de glasvezel aan te sluiten plaatst hij op die plek het glasvezelmodem en die verbindt hij met lan kabel op de wan poort van je huidige modem die dan een router wordt.

 

Reageer