Beantwoord

Beheerderswachtwoord KPN Thuis app

  • 28 July 2021
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Hallo,

Als ik wil inloggen in de thuisapp moet ik een beheerderswachtwoord invullen. Ik heb nooit eerder ingelogd en toch werkt het ww niet wat op de achterkant staat van mijn versterker. Om te resetten moest ik de versterker die blauw knipperde resetten. Dit heb ik gedaan, 1x beneden toen werkte het ww niet wat er op deze versterker stond. De keer erna maakt de app de bovenste versterker als hoofd versterker. Deze ging dus blauw knipperen. Deze gereset en het ww ingevuld wat er op de achterkant stond van deze versterker en nog deed hij het niet. Ik heb het opgegeven. Hoe verder!?!!

icon

Beste antwoord door Nick83 28 July 2021, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

UTP kabels los en beide resetten. Daarna 1 aansluiten en de app aan de praat zien te krijgen. Daarna de andere SuperWiFi aankoppelen.