Beantwoord

Bekabelde Internet aansluiting via SuperWifi punt?

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Hoe kan ik een internetaansluiting voor een desktop maken op de zolderverdieping zonder bekabeling. Ik heb wel een superwifipunt. Kan ik daar de computer op aansluiten?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 22 June 2022, 19:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Zit er geen wifi op die pc?

 

Je kunt ook een USB wifi adapter kopen.

Top, dank je, dat is misschien wel de juiste oplossing.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Saskaat en welkom op het forum! 😄 Je kunt het inderdaad eerst met de wifi proberen. Als die nog een goed signaal heeft op de zolderverdieping scheelt dat een hoop kabelwerk. Mocht de wifi op zolder nog wat zwak zijn, dan kun je ook de Wifi Manager doorlopen.

Het is ook mogelijk om een internetkabel vanuit het draadloze SuperWifi punt naar de PC te laten lopen, maar dit ondersteunen we niet, dus mocht het niet goed werken dan kunnen wij je daar geen ondersteuning voor bieden. Als het wifi netwerk sterk is tot aan het draadloze SuperWifi punt op zolder kan bekabeld aansluiten in de praktijk wel vaak goed gaan, dus ook dat is het proberen waard! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gehad, dus ik hoop dat het gelukt is met het internet op zolder. Zo niet, laat het hier gerust weten!Â