Beantwoord

bereikbaarheid 0800-0402, is mijn verhuizing doorgekomen

  • 18 January 2021
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Weet iemand of deze ooit te bereiken is?? ik wil weten of mijn verhuizing door is gekomen. Ik krijg al  dagen geen bereik!

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 January 2021, 12:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @mirabri, welkom terug! Ik zie dat je vorige maand aangaf de verhuizing te willen doorgeven. Hoe heb je dit uiteindelijk gedaan, via de website of via de telefoon? Als je dit namelijk al in december hebt gedaan had je daar ook al lang en breed een bevestiging van moeten hebben. Vooral als het gaat om een thuisabonnement. Een verhuizing kan helaas niet via het forum geregeld worden. Dus als je hier nog niets over gehoord hebt verder, dan kan ik je toch alleen maar aanraden om contact op te nemen. Dit kan via 0800-0402, maar afhankelijk van de drukte kan het zijn dat je een poosje moet wachten. Je kunt ook via de servicepagina een chat starten (kies een onderwerp, kies onderaan voor ‘andere vraag/graag contact’ en scroll een eindje naar beneden voor de chatknop).

Ik ben naar de winkel zelfs geweest net voor de lock down

ik zie nergens een bevestiging , die jongen heeft t geregeld en een tweede modem voor m’n zoon geregeld maar die zie ik ook nog niet. Jullie zijn zo slecht te bereiken !

Reputatie 7
Badge +30

Dan had je inmiddels al lang een bevestiging moeten hebben, @mirabri. Wil je eens je forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kan ik wel even nakijken wat de status is. Graag bij adresgegevens het oude adres, en bij ‘peroonlijke opmerking’ het nieuwe adres.