Bericht: "extra onderzoek nodig" na plaatsen bestelling

  • 27 July 2021
  • 5 reacties
  • 219 keer bekeken

Het beste is dan om te bellen naar 0800 0402 en in te spreken dat je een medewerker wilt spreken. Dan wordt je vanzelf doorverbonden naar een medewerker van de klantenservice.

 

Helaas heb ik hetzelfde bericht gekregen sinds 2 weken terug.
Contact opnemen met de klantenservice heeft totaal geen nut, aangezien de helpdesk medewerker niet kan zien wat de reden is. Hierom heeft het geheel geen nut om te bellen naar de klantenservice, zij kunnen niks aan de klant vertellen wat er aan de hand is, aangezien er van boven af niks wordt doorgegeven aan hun!!

Kortom er moet verandering plaats vinden in het KPN systeem!

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Dario256 Dat bericht krijgt u natuurlijk niet zomaar. Heeft u nu een abonnement bij KPN of via een andere provider, gaat het om glasvezelaansluiting of koper in uw woning? Wat had u besteld bij KPN ?

@HansaanZet 

Ben een nieuwe klant zonder eigen provider.

Heb glasvezel 200/200 besteld bij KPN zelf, dus ook geen onder aanbieder of tussen persoon, die hier bij betrokken is.

 

Woon in een gezamenlijke huis die onderverdeeld is in 3 woonlagen. Elk hun eigen huisnummer en glasvezel aansluiting die sinds 2014 al aangelegd en actief zijn (op basis van de navraag die ik gedaan heb bij KPN Netwerk NL). Er is een actieve Ziggo aansluiting op dit huis, maar dit staat op de naam van de huis baas, dit zou zeker geen invloed moeten hebben op het aansluiten van een nieuwe glasvezel aansluiting.

Wat mij voornamelijk op viel is dat de helpdesk medewerkers geen informatie krijgen, omtrent de exacte status van het onderzoek. Zij hebben dus net zoveel vraagtekens als ik dat heb.

 

Kortom is communicatie erg belangrijk in een grote corporatie zoals KPN!

Het is nu al een valse start en hopelijk blijft het hier niet bij, want ik wil graag van de gezamenlijke Ziggo lijn af!

 

@Dario256 Zijn er in die woning ook al abonnees die via glasvezel van KPN hun diensten afnemen? Wat zegt deze website fourstack.nl als u daar uw postcode en (compleet)huisnummer ingeeft voor FttH ?

@Dario256 Zijn er in die woning ook al abonnees die via glasvezel van KPN hun diensten afnemen? Wat zegt deze website fourstack.nl als u daar uw postcode en (compleet)huisnummer ingeeft voor FttH ?

Er is bij het huisnummer zonder toevoeging al een KPN lijn actief op de glasvezel.

 

Als ik bij fourstack.nl mijn adres en van mijn onder en boven buren. Dan is hier FTTH beschikbaar met een snelheid van 524Mbit.

Heb weer eens contact opgenomen en wat blijkt, dat mijn bestelling niet goed is doorgekomen. Dit komt omdat het administratief nog niet goed doorgezet dat er nog twee glasvezelpunten aanwezig zijn in het huis.

Dit is nu doorgezet bij hun intern en hopelijk zal het snel vrijgegeven worden!

@Dario256  Aan de verbinding zal het niet liggen, dus. Succes en hopelijk snel genieten ! :wink: