Beantwoord

Bericht gekregen betalingsachterstand

  • 29 December 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik kreeg vandaag onderstaand bericht maar dit lijkt mij phising.  Klopt dat? 

Beste klant, wij konden de betaling van je extra kosten helaas niet automatisch afschrijven. Voorkom een betalingsachterstand en extra kosten; betaal direct via https://...........  Groeten, KPN

 

Graag hoor ik even wat hiermee te doen. 

Mvg, Chicootje

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 December 2020, 09:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hier hetzelfde. Dit lijkt mij ook niet kloppen. Ik klik in iedergeval niet op de link haha.

Was ook verstuurd om 3 uur snachts. Ook een raar tijdstip.

Mvg pcl 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Chicootje, welkom.

 

Ik vermoed Phishing. Op deze site kun je lezen hoe je phishing kan herkennen. Ik heb al wat meerdere meldingen gezien namelijk. Je kunt dit overigens altijd controleren in Mijn KPN of daar nog een factuur open staat. 

Phishing van 0621275151. Zelfde sms gehad, direct blokkeren. Het zal een nieuw nummer zijn want er is via Google nog niets te vinden.