Beantwoord

Beroerde service - Experia WI-FI / Super Wi-Fi

  • 27 August 2020
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik ben nu al even bezig goede Wi-Fi in huis te krijgen. KPN gesproken, Wi-Fi manager (tig keer) doorlopen, monteur langs geweest, weer KPN gesproken (op advies monteur), weer Wi-Fi manager doorlopen op advies KPN medewerker, weer KPN gebeld en na een kwartier in de wacht, was de verbinding weg. Ik ben er inmiddels wel klaar mee en hoop dat iemand van KPN mij wel een bevredigend oplossing kan bieden. 

Situatie: glasvezel, Experia V10 box, Experia Wi-Fi kastjes maar op 1e en 2e verdieping slechts 4-5 Mbs. Het Experia Wi-Fi kastje boven zit in zo'n signaal-via-stroomnet kastje (KPN). Hier is geen andere mogelijkheid voor. Dit levert volgens de monteur ook het probleem op. Hier zou een draadloze super Wi-Fi moeten komen. Monteur mag die niet gratis geven, hiervoor moet ik KPN bellen. KPN zegt vervolgens dat ik de Wi-Fi manager nogmaals moet doorlopen (met twijfelachtig advies over de methode overigens) en ik dan de optie krijg voor gratis super Wi-Fi. Niet dus!! Ik krijg de mogelijkheid dat er weer een monteur langs komt als ik aangeef dat ik al Wi-Fi versterkers heb en de optie voor een Experia kastje óf 150 euro voor super Wi-Fi wanneer ik aangeef geen versterker te hebben. 

Dit schiet zo niet op. Wie kan mij helpen.

icon

Beste antwoord door Bart_ 1 September 2020, 11:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

SuperWiFi's zijn nooit gratis. Ook niet bij de WiFi manager. U moet ze gewoon betalen. Dus het is dat. Of toch een kabel (laten) leggen. Andere smaakjes zijn er niet. U kunt nog 10x bellen of monteurs laten komen. Maar ik denk niet dat u daar iets mee opschiet.

SuperWiFi's zijn nooit gratis. Ook niet bij de WiFi manager. U moet ze gewoon betalen. Dus het is dat. Of toch een kabel (laten) leggen. Andere smaakjes zijn er niet. U kunt nog 10x bellen of monteurs laten komen. Maar ik denk niet dat u daar iets mee opschiet.

Nieuwe klanten krijgen sowieso gratis super Wi-Fi  dus ook daar gaat deze reactie al niet op.

Als er vanuit KPN aangegeven wordt dat gratis super Wi-Fi wél mogelijk is als blijkt dat in mijn situatie er geen andere optie is, dan wil ik ook dat men dat nakomt. 

Reputatie 7

Nieuwe klanten krijgen sowieso gratis super Wi-Fi  ...

Niet helemaal waar, de nieuwe abonnee kan kiezen tussen gratis "super"WiFi's of 6 maanden Internet en TV voor 35 Euro per maand.

Er hangt dus feitelijk toch een prijskaartje aan die "super"WiFi's ter hoogte van die korting.

Reputatie 7
Badge +24

Nieuwe klanten "kopen" de SuperWiFi's dus met hun eigen korting die ze anders zouden krijgen.

Los daarvan: u bent geen nieuwe klant.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @GuRa Welkom hier en dank voor je bericht. Als eerste: ik snap heel goed dat het frustrerend is om al zo lang bezig te zijn om je wifi boven op orde te krijgen. Experia Wifi's zijn prima apparaatjes die je echt wel kunnen helpen. Misschien hangt het van je situatie af, maar ik durf niet zo maar te bevestigen dat een Super Wifi veel beter gaat werken. 

Die Super Wifi's zijn momenteel onderdeel van een welkomstaanbieding, waarbij je kunt kiezen tussen twee van deze apparaatjes of een eenmalige kortingsactie. We geven ze inderdaad niet gratis weg. Wel kun je ze met korting kopen. De reguliere prijs is €199,- en je kunt ze op dit moment krijgen voor €149,- 

Reageer