Ik ben nu al even bezig goede Wi-Fi in huis te krijgen. KPN gesproken, Wi-Fi manager (tig keer) doorlopen, monteur langs geweest, weer KPN gesproken (op advies monteur), weer Wi-Fi manager doorlopen op advies KPN medewerker, weer KPN gebeld en na een kwartier in de wacht, was de verbinding weg. Ik ben er inmiddels wel klaar mee en hoop dat iemand van KPN mij wel een bevredigend oplossing kan bieden.Â
Situatie: glasvezel, Experia V10 box, Experia Wi-Fi kastjes maar op 1e en 2e verdieping slechts 4-5 Mbs. Het Experia Wi-Fi kastje boven zit in zo'n signaal-via-stroomnet kastje (KPN). Hier is geen andere mogelijkheid voor. Dit levert volgens de monteur ook het probleem op. Hier zou een draadloze super Wi-Fi moeten komen. Monteur mag die niet gratis geven, hiervoor moet ik KPN bellen. KPN zegt vervolgens dat ik de Wi-Fi manager nogmaals moet doorlopen (met twijfelachtig advies over de methode overigens) en ik dan de optie krijg voor gratis super Wi-Fi. Niet dus!! Ik krijg de mogelijkheid dat er weer een monteur langs komt als ik aangeef dat ik al Wi-Fi versterkers heb en de optie voor een Experia kastje óf 150 euro voor super Wi-Fi wanneer ik aangeef geen versterker te hebben.Â
Dit schiet zo niet op. Wie kan mij helpen.
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel