Vraag

Beste modem voor pairbonding?

  • 15 April 2021
  • 12 reacties
  • 805 keer bekeken

Welk modem is het beste voor pairbonding


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Pairbonding wordt door KPN momenteel niet meer gefaciliteerd. Het laatst uitgebrachte modem dat pairbonding ondersteunt is de V10, maar die wordt niet meer door KPN geleverd.

Edit: zie onderstaande. V10 wordt nog geleverd door KPN.

Welk modem kan ik dan beter houden v10 of de box 12

 

Reputatie 7
Badge +21

Pairbonding wordt door KPN momenteel niet meer gefaciliteerd. Het laatst uitgebrachte modem dat pairbonding ondersteunt is de V10, maar die wordt niet meer door KPN geleverd.

Volgens mij ligt dat wat genuanceerder. Standaard wordt bij nieuwe klanten nu meestal de KPN Box 12 uitgeleverd, maar de v10 wordt nog steeds geleverd/vervangen waar nodig. Zoals pairbonding.

Reputatie 7
Badge +21

Welk modem kan ik dan beter houden v10 of de box 12

Heb je ze allebei dan al? Bij afsluiten van een abonnement krijg je het bijbehorende modem in bruikleen. En voor pairbonding is dat de Experia Box v10.

Reputatie 7
Badge +24

Pairbonding wordt door KPN momenteel niet meer gefaciliteerd.

Pairbounding word momenteel wel weer aangelegd door KPN. Het heeft een tijdje stil gelegen vanwege corona. Maar nu worden pairbounding installaties wel weer uitgevoerd.

Het laatst uitgebrachte modem dat pairbonding ondersteunt is de V10, maar die wordt niet meer door KPN geleverd.

De v10 word nog wel geleverd door KPN.

De zwarte KPN Box 12 ondersteund geen pairbounding. 

Welk modem kan ik dan beter houden v10 of de box 12

Wat wil je bereiken dan?

Je moet primair kijken naar hoe je snel je telefoonlijn momenteel is en vergelijken met je abo snelheid (wat je betaald eigenlijk). Kijk eens in de modem op de DSL statuspagina hoe snel de lijn is.

Reputatie 7
Badge +21

Pairbounding word momenteel wel weer aangelegd door KPN.

Hoi Nick, is dat een bewuste schrijfwijze van jou of bemoeit een autom. spellingcontrole zich er mee?
Volgens mij (en vele anderen :wink: ) is het pairbonding.

Reputatie 7
Badge +24

Pairbounding word momenteel wel weer aangelegd door KPN.

Hoi Nick, is dat een bewuste schrijfwijze van jou of bemoeit een autom. spellingcontrole zich er mee?
Volgens mij (en vele anderen :wink: ) is het pairbonding.

Euhm... mn foon doet dat met automatisch aanvullen. Ik zal hem leren dat die voortaan de u weg laat 😄

Reputatie 7
Badge +21

Euhm... mn foon doet dat met automatisch aanvullen. Ik zal hem leren dat die voortaan de u weg laat 😄

Zoiets dacht ik al. Beter opvoeden die telefoon...:nerd:

Reputatie 6

Je kan ook een Fritzbox aansluiten op PB.

Reputatie 7

Of een Zyxel VMG4005-B50A met daarachter een router naar keuze.

Reputatie 7
Badge +16

Pairbounding word momenteel wel weer aangelegd door KPN.

Hoi Nick, is dat een bewuste schrijfwijze van jou of bemoeit een autom. spellingcontrole zich er mee?
Volgens mij (en vele anderen :wink: ) is het pairbonding.

As verbs the difference between bonding and bounding

 is that bonding is while bounding is .

As nouns the difference between bonding and bounding

 is that bonding is the act by which something is bonded while bounding is (uncountable) the use of fire protection products within limits determined by scientific tests.

 

Oftewel het verschil tussen verbinden of begrenzen