Beantwoord

Bestelbevestiging na 24 uur nog niet ontvangen

  • 15 September 2021
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Ik had een bestelling gedaan en na de bestelling kreeg ik een mail dat ik na uiterlijk 24 uur een mail terug zou krijgen met de bestelbevestiging. Deze 24 uur zijn al om, maar heb nog steeds geen mail. Ook niet in mijn spam. 
Wat is er aan de hand is? 



Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

icon

Beste antwoord door Jose_ 15 September 2021, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Wouterrrr., welkom op het forum!

Wat vreemd dat je de bevestiging nog niet hebt ontvangen. Betreft het een bestelling voor een thuisaansluiting of voor een mobiel abonnement? Hoe heb je de bestelling ingelegd?

Voor het snelste contact kun je het beste even met ons bellen via 0800 0402 (gratis). Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.