Vraag

Bestellen Experia Wifi na doorlopen Wifi Manager werkt niet (foutmelding)

  • 9 December 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Nadat ik de wifi manager doorlopen heb, heb ik nog steeds slechte wifi op de 1e verdieping.

Via de wifi manager kan ik vervolgens 2 x Experia Wifi bestellen (voor 0 euro).  

Echter na het invullen van de laatste 3 cijfers van mijn rekening nummer wordt er een foutmelding getoond.

Meerdere keren (ook op verschillende dagen)geprobeerd, maar blijft een foutmelding geven.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Hm dat schiet niet op. Weet je zeker dat je niet te ver van het modem bent en dat de verbinding verbroken is?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Delko, is het inmiddels al gelukt om de wifi versterkers te bestellen?

Hoi @Hanna_ 

 

Het is helaas nog niet gelukt om de wifi versterkers te bestellen.

Ik blijf een foutmelding krijgen nadat ik de wifi versterkers wil gaan bestellen.