Vraag

Bestelling ineens geannuleerd

  • 25 April 2023
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

We krijgen in onze plaats glasvezel. Dit had er al 4 maanden moeten liggen, maar we zijn nog steeds niet aangesloten. Sindsdien zijn we NIET op de hoogte gehouden van de status. Vandaag kreeg ik de volgende spontane mail: “We hebben uw bestelling van KPN KleinZakelijk Internet 1 Gbit/s geannuleerd.".

Dit is overigens al de 2e keer dat dit gebeurt.
Ik heb sterke twijfels aan de professionaliteit van KPN en op basis van deze ervargingen heb ik besloten  niet met KPN in zee te gaan en blijf vooralsnog bij onze huidige provider.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Badge +19

Kpnnetwerk is de beheerder van het glasvezelnetwerk.  Hier ben je bij de provider kpn. Twee verschillende bedrijven.  Je vraag kan je beter stellen bij kpnnetwerk.  Overigens vanwege de krapte op de arbeidsmarkt worden planningen continu gewijzigd.  Gewoon omdat er geen mensen zijn. Blijf bij je huidige provider en probeer het als alles klaar is.