Beantwoord

Bestelling televisie en internet afleveradres wijzigen

  • 2 June 2020
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik heb een bestelling gedaan voor me nieuwe huis. Hier zitten momenteel nog andere bewoners in. Aansluiting za per 3-8-2020 geschieden echter wil ik niet dat me tv pakket voor 1-8 wordt geleverd aangezien ik er in juli nog niet woonachtig ben en ik zag helaas geen mogelijkheid om een ander adres voor bezorging pakket door te geven. Het is wel belangrijk dat ik per 3-8-2020 al aansluiting heb ivm thuiswerken. Kan ik voor de bezorging van de modem enz ook een ander adres opgeven voor levering? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 June 2020, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @nienkeK89, welkom op het forum. En alvast welkom bij KPN 🙂 Heb je online besteld? Daar kun je volgens mij inderdaad geen alternatief adres doorgeven. Vul je forumprofiel in als je wilt. Graag het adres waar het abonnement op staat in de relevante velden. Het adres waar je graag het pakket zou willen ontvangen mag dan bij ‘persoonlijke opmerking’. Laat even weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit na.

Hi Erik,

bedankt voor je reactie, ik heb mijn forum profiel aangevuld. 
alvast bedankt voor de moeite.

Groet Nienke

Reputatie 7

Dank je, Nienke. Dan heb ik bij dezen het afleveradres gewijzigd. Je ontvangt het installatiepakket uiterlijk drie werkdagen voor je installatiedatum op je oude adres :)

Geweldig, dank je wel 🙏🏻