Vraag

bestelling van 8-11

  • 4 January 2021
  • 20 reacties
  • 114 keer bekeken

Mijn bestelling heb ik geplaatst op 8-11 voor internet en televisie. Het zou 04-01 ingaan maar heb zelfs niks van jullie meer gehoord en niks binnen gehad


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

 

Hoi, @M.Zwinkels , wat raar….

Hebt u uw gegevens (i.i.g. NAW) al ingevuld in uw profiel* (daar staan ze afgeschermd voor de rest van de wereld)? Dan kan een KPN moderater erin duiken. Wat er met deze order is gebeurd.

*onderaan formulier ingevulde opslaan

De gegevens die ik heb, heb ik ingevuld

Dank. Ik zal het moderatorteam een headsup sturen. Dan zullen ze dit vast hoger in de wachtrij zetten. (normaal momenteel 4 dagen namelijk).

Dankuwel hoop snel van jullie te horen zit namelijk nu zonder alles...

Nog een vraagje:

Was de aanvraag 8-11 (november) of toch 8 december?

8-11

Het abonnement zou op 04-01 ingaan en heb het besteld op 08-11

Ja, okee. Vond de periode tussen bestellen en activatie nogal lang. (normaal hooguit 4 weken namelijk)

Het moderatorteam heeft de headsup al inmiddels. Het is verder aan hen. Hier kan ik verder niks meer mee, behalve dan het zetje dat u vast de gegevens hebt ingevuld, dat daardoor de mod. die hier komt direct aan de slag kan. En het mod. team een headsup geven.

Sterkte. (mss via de buren even wifi vragen?)

Dankuwel voor de hulp alvast

Reputatie 7
Badge +15

@M.Zwinkels Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat het zo lang duurt voor je diensten van ons hebt. Heb je naast de bovenstaande screenshot ook een bevestiging per mail ontvangen? 

En zijn de ingevulde gegevens in je forumprofiel de juiste gegevens? 

Nee helemaal niks. Het formulier is goed ingevuld 

Reputatie 7
Badge +15

@M.Zwinkels Heel bijzonder dat je daarna niets meer hebt ontvangen. 

Ik zie ook in geen enkel van onze systemen of in de uitgevallen bestellingen deze bestelling terugkomen. Mag ik vragen hoe je het abonnement aangevraagd hebt? 

Via de website 

Reputatie 7
Badge +15

@M.Zwinkels Ik durf niet te zeggen wat er mis is gegaan maar er is zeker iets mis gegaan. 

Aangezien ik de order nergens kan vinden en je ook geen bevestiging hebt ontvangen is deze niet doorgekomen. Zo snel mogelijk opnieuw een aanvraag doen is dan ben ik bang ook de enige optie. 

Oke ik hoop dat dit dan snel opgepakt kan worden

Heb het opnieuw besteld

Reputatie 7
Badge +15

@M.Zwinkels Fijn! Ik zal de bestelling in de gaten houden, om te zorgen dat het nu goed verloopt! 

Reputatie 7
Badge +15

@M.Zwinkels Ik zie dat de bestelling nu goed verloopt en dat er een installatiemonteur ingepland is voor 18-01. 

Goed om te lezen, kun je laten weten of de installatie goed is verlopen? 

Zal ik doen