Vraag

Bestelling van schoonmoeder wordt steeds geannuleerd

  • 3 August 2021
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

KPN heeft de bestelling van mijn schoonmoeder al voor de tweede keer zonder waarschuwing geannuleerd. Er was nog niet eens sprake van een niet werkende pinpas, maar iets met het netwerk wat volgens de website er wel ligt, maar volgens KPN netwerk niet. In plaats van te zoeken naar de beloofde oplossing, annuleert KPN de bestelling. En kom je daar zelf achter bij het inloggen, geen telefoontje, geen mailtje,en geen brief per post ontvangen helaas. En dat voor het duurste netwerk van heel Nederland. KPN maakt hier wel heel duidelijk misbruik van haar monopolie op het gebied van vast bellen. 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [origineel topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

@Duizendpootj2 maarwat probeer je nou eigenlijk te zeggen? 


Admin: meeverplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Duizendpootj2, welkom hier. 

Wat vervelend dat de bestelling zonder reden geannuleerd wordt. Dat is niet fijn. Mag ik nog eens meekijken of ik kan achterhalen waar het precies mis gaat? Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Maar als ik het zo lees heeft KPN Netwerk het netwerk nog niet opgeleverd.