Vraag

Bestelstatus opvragen lukt niet ook niet na 100x inloggen

  • 21 June 2021
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik ga verhuizen en dacht ik stap over naar KPN Internet en TV glasvezel ,alles online besteld netjes een bevestiging gehad van de bestelling maar vervolgens elke keer als ik naar de bestelstatus kijk krijg ik een foutmelding probeer het later nog een keer , oh ja men geeft aan meestal binnen 7 dagen geregeld maar dat geldt natuurlijk niet voor mij, nu is mijn vraag waarom kan ik niet gewoon online zien waarom het wat langer duurt dan normaal en niet de rode melding Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens dit geeft zoveel irritatie en ja gebeld heb ik ook al maar ze kunnen mij helpen want ze kunnen niet zien waar het ergens op hangt en dan krijg je de tip om geduld te hebben. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wanhoop nabij, we zijn nu een paar dagen verder. Is er inmiddels al meer duidelijkheid?
Als je deze melding krijgt betekent dit dat je bestelling nog niet verwerkt is. Mijn telefonische collega's of ik kunnen daar de voortgang dan ook nog niet van inzien.
Ik vrees dat het hier toch op neer komt dat een kwestie is van het later nog eens proberen. Zodra de order verwerkt is krijg je daar bericht over en als er meer informatie nodig is zullen wij daarover ook nog contact met je opnemen.

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Wanhoop nabij, heb je inmiddels nog iets gehoord over je nieuwe aansluiting?

 

Edit: Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!