Beantwoord

Betaling 2 keer genomen

  • 5 May 2020
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Hoi, mijn vrag is waroom heb jij twee keer geld van mijn rekening genomen deze maand ? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 May 2020, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Beste @OlaBB 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi! Welkom op het forum, Ola! Ik weet het niet, tenminste niet zo, ik heb wat meer informatie nodig :)

Is er twee keer hetzelfde bedrag afgeschreven? Of gaat het om verschillende bedragen? Als het om verschillende bedragen gaat zijn het waarschijnlijk ook twee verschillende diensten waar je voor betaalt. Ik kan dit voor je nakijken. Vul daarvoor dan je forumprofiel in, met ook het rekeningnummer waar het om gaat (mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’). Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan help ik je verder.