Vraag

betaling

  • 16 October 2020
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedenavond 

mijn klant nr is (...)

ben 13/8 overgestapt naar een andere provider .

er is sindsdien al 3 x geld afgeschreven , lijkt mij toch niet de bedoeling , laatste afschrijving is door mij gestorneerd.

graag antwoord wanneer ik de overige onterechte betaling teruggestort krijg ?

mvg jan de wolf 

 

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy


7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Dfghj123 Dat klinkt niet fijn. Heb je hier inmiddels al contact over gehad? Het storneren van betalingen wil ik wel sterk afraden. Ik begrijp het uiteraard, maar het maakt zaken vaak niet makkelijker. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedenavond 

mijn naam is 

xxx

ja heb geen geldboom net als kpn 

bij 2 providers , 3 maanden betalen , gaat hem niet worden 

klantenservice is op de hoogte 

was schijnbaar technisch probleem 

maar eerst de schuld geven aan Oxxio , dat is dus heel slecht van Julius klachtenafhandeling 

heb eerste aanmaning binnen , doe hier uiteraard niets mee 

nog excuses van jullie zijde ?

fijn weekend 

Mvg jan de wolf 

admin: gegevens verstopt ivm privacy

Graag het adres weghalen Jan. Dit moet je in profiel zetten die alleen jij en de moderators kunnen zien.

Done

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor het invullen, @Dfghj123 Dat het niet goed gegaan is, is duidelijk. Ik durf je alleen niet te zeggen waar het door is gekomen. Belangrijker lijkt me ook dat het opgelost gaat worden. Ik zie dat je hier inderdaad ook contact over hebt gehad met de klantenservice. De collega daar heeft een klacht voor aangemaakt: daar wordt nog contact met je over opgenomen. Ik ga er heel graag vanuit dat het dan goed wordt opgelost. 

Goedenavond ,

nog niet helemaal opgelost .

heb op 24/10 -2020 een mail gehad met factuuroverzicht nl. -129,93 euro 

op 29/10 is er 66.03 euro overgemaakt 

kunt u mij vertellen hoe dat kan ?

met vriendelijke groet ,

jan de wolf 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Dfghj123 Heb je nog niets gehoord van de klacht die voor je is ingediend? Ik raad je toch echt aan om even te bellen met de klantenservice. Men kan daar ter plekke met je meekijken en je uitleggen hoe het één en ander zit. 

Reageer